ITC پیام نیازمند از طرف فیفا صادر و به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی بروز دومین حادثه منجر به تلف شدن یوز آسیایی طی چهار ماه گذشته دستورات قضائی لازم را صادر کرد.
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
یک کارشناس مرکزپژوهش‌های مجلس گفت:کشورهای توسعه‌یافته ابتدا اراضی کشاورزی را یکپارچه‌سازی کرده سپس سند ۶ دانگ مالکیت صادر می‌کنند؛ در ایران برعکس عمل شده و هزینه بالایی به دولت تحمیل می شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای شناور شدن ساعت کار مادران بخشنامه صادر خواهد شد.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت دو سامانه جوی، برای دریاها و سواحل شمالی و جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.
نخست‌وزیر ارمنستان امروز دستوری را صادر کرد که بر اساس آن کارگروهی برای ساخت مسیر جدید حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و تبدیل شدن ایروان به یک اپراتور در بندر چابهار ایران تشکیل می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غربی استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غرب استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
سازمان حفاظت محیط زیست درباره تزریق داروی اشتباه به«پیروز» و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ او اطلاعیه ای صادر کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
اهواز- اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی مواج شدن شمال خلیج فارس، هشدار سطح زرد دریایی صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و مواج شدن دریا هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
رئیس فدراسیون بوکس در حالی اعلام پناهندگی کرده است که عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش بود تا این پرسش مطرح شود که مسئولیت مجوز‌های صادر شده برای این اعضا با کیست؟
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مواج شدن شمال خلیج فارس هشدار داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: بعد از فرمان رهبر انقلاب در مورد تمییز قائل شدن جوانان و نوجوانانی‌ که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند، ۴۰۰ نفر از زندانی های اغتشاشات اخیر که متنبه شدند آزاد شدند.
یک مقام آمریکایی گفت که ایالات متحده به سرعت در حال کار برای ارائه قطعنامه است، اما جزئیاتی در مورد زمان رسمی شدن آن ارائه نکرد.
وزارت خارجه روسیه از صادر شدن ویزا برای وزیر خارجه این کشور و برخی از اعضای هیئت همراه وی به منظور مشارکت آن‌ها در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
سخنگوی فراجا از اضافه شدن دو مرکز صدور گذرنامه در تهران به دیگر مراکز خبر داد و گفت: از اول مرداد ۱۴۰۱ تا امروز یک میلیون و ۳۴۸ هزار گذرنامه صادر شده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
با صادر شدن مجوز بازی محمد محبی برای استقلال، مهاجم این تیم می‌تواند در دیدار امروز برابر ملوان به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ